Nyt samarbejde med Dansk Industri

Facebook
LinkedIn
Print
E-mail

Den 01.  januar 2021 startede DI Handel, CBS og Erhvervshusene et 3-årigt projekt ved navn ”Datadreven kundeindsigt”. Projektet er fondet af Industriens Fond og har til formål, at få danske SMV’er i gang med at udnytte deres data til at skabe viden, indsigt og vækst.

InsightsRadar er valgt som løsningen, der samler målinger på danske virksomheder i forhold til, hvor gode de er til netop at arbejde med kundedata, hvor har virksomhederne GAP’s, og hvor kan de forbedre sig. Kundedata Assessment består af 5 kategorier, 21 specifikke målepunkter, og er udviklet af Thomas Ritter, professor ved Copenhagen Business School (CBS).

Udover at InsightsRadar er indsamlingssted for data fra de danske virksomheder, bruges InsightsRadar også til at forbedre og kvalificere de seminarer/workshops DI afholder for sine medlemmer. Den store seminar fordel er, at DI forud for et seminar kan inddrage deltagerne og kvalificere agenda og indhold på seminaret. DI sikrer med Assessment på deltagerne, at der er fokus på de rigtige temaer, bruger konkrete rapporter fra InsightsRadar som del af seminaret for at gøre det mere nærværende og relevant.

Læs mere her om projektet: https://brugkundedata.dk

Velkommen til DI