Ny kunde: Avidly HubSpot Agency

Facebook
LinkedIn
Print
E-mail

Avidly er en international anerkendt HubSpot Elite Solution Partner med et verdensomspændende team af dygtige og kreative eksperter. Avidly ved, hvordan, hvornår og hvor de skal bruge innovative teknologier og kreative tilgange, der resulterer i vækst for deres kunder og Avidly selv.

For Avidly er det ikke længere et spørgsmål om, hvorvidt det er vigtigt at være involverende og datadrevet i salget og leverancen. Det ved de, det er! Avidly er forward-thinking, og Avidly’s “Tomorrowave” beskrives bedst som en effektiv, datadrevet og kundecentreret vækstmodel.

Stadig oplever Avidly som mange andre, at kunderne oplever en større usikkerhed, udskyder beslutninger og køber mindre. Dette understøttes også af Gartners analyser, der viser at 84% siger at deres købsrejse tager længere tid end forventet, og 77% siger at deres sidste køb var meget komplekst og svært at gennemføre. 

Dette er, hvad Avidly vil opnå med InsightsRadar GAP Assessments. Med datadrevne GAP-Assessments står Avidly stærkere i at dokumentere og præsentere for kunder og kundeemner en utilfredsstillende status quo-situation, ineffektivitet, flaskehalse, og på den anden side præsentere attraktive GAP-muligheder og vigtige forklaringer/refleksioner fra medarbejderne. Data og indsigter er ganske enkelt logiske og konkrete på en måde, som spørgeteknikker, mange spørgsmål, fornemmelser og intuition ikke er. Ved at fjerne de subjektive elementer fra deres kunders og kundeemners beslutninger, kan Avidly reducere deres opfattede risiko og styrke deres kunders og prospekts beslutningstillid.

Velkommen til Avidly