Ny kunde: DXC Technology Eclipse

Facebook
LinkedIn
Print
E-mail

DXC’s Microsoft Dynamics-forretning i Norden har valgt InsightsRadars GAP Assessments som deres vej til at blive mere stakeholder og influent involverende, datadrevne og effektive i både salg og projekter.

Indtil nu har DXC Technology haft en traditionel tilgang inden for salg, med afklaringsspørgsmål, workshops, telefon og e-mails for at skabe afklaringer etc. En tilgang, der fungerede i ”gamle dage”, men fungerer stadig okay, men slet ikke tilstrækkeligt i dag, hvor antallet af interessenter og influencers er stigende og kunderne efterspørger stærkere business case data (kun 16 % af køberne mener, at sælgerne er meget effektive til at opbygge og præsentere business case og ROI (Gartner)”.

. Traditionelt har DXC haft dialogen med en håndfuld stakeholders, men nu med InsightsRadars GAP Assessments kan DXC sagtens involvere langt flere interessenter og influenter, for eksempel 3 afdelinger med i alt 20, 30, 40, 50 stakeholders og influencers, eller 200. Det styrker datagrundlaget ekstremt meget og bringer nye indsigter til bordet, ny indsigt om ineffektivitet, flaskehalse og GAP’s, der alle repræsenterer muligheder for kunden. Ikke kun DXC fremstår mere som en ægte trusted advisor, men kunderne vil også opleve stærkt forbedrede købsrejser.

Det involverende og datadrevne salg er fremtiden og en væsentlig komponent for succes på et stadigt tiltagende konkurrenceprægede marked. Det er ikke længere et spørgsmål om, hvorvidt det er vigtigt at være datadrevet i salget. Det ved vi allerede det er, spørgsmålet er mere om man som virksomhed har handlet reelt på det! Analyser fra bl.a. Mckinsey fortæller os, at “gevinsten er over markedsvæksten med 15 til 25 %”, og 92 % af køberne siger, at de er mere tilbøjelige til at overveje en virksomhed, når sælgeren deler data og indsigt, der er relevante for deres rolle i købsprocessen.

Ved at præsentere relevante og unikke data og indsigt, der stammer fra at involvere stakeholders og influenter vil DXC Technology blive en betroet rådgiver og stå stærkere i at skabe større og styrket pipeline, lukke salgsmuligheder hurtigere og differentiere sig fra konkurrenterne.

Velkommen til DXC Technology Eclipse og Michael Weiss, VP Digital Industry Solutions, DXC Eclipse, Norden og Østeuropa